Gå til innhold

FSweekend


Ole jonny.Snarheim.

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

He he - jeg kommer nok skal du se.

Har egentlig lurt på hvor alle blir av, det har jo vært kjent en stund.

Eigil Mjåvatn blir også med.

Regner vel med at de fleste som pleier å dra kommer.

Eigil og jeg drar kanskje fra Torp denne gangen, men ingen ting er avgjort. Ned fredag 2 nov og hjem søndag 4 nov.

Skal vi begynne å bestille det faste hotellet vårt tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle

Ja da har Eigil Mjåvatn og jeg bestilt hotel og flyreise.

Vi går litt mot strømmen i år.

Avreise fra Torp Sandefjord med KL1218 torsdag 1 nov

Overnatter på Best Western Amsterdam Airport fra 1 til 2 nov

Grunnen er at AviationMegastore nå har sim som en kan leie.

Vi møter "Simfolket" fra Norge når de ankommer Schiphol 2 nov.

Regner med å ta taxi til Harderwijk hvis "folket" er enig.

Det finnes også full motion sim på Lelystad som en kan leie slot i.

Retur fra AMS søndag kl 12.10 med KL1217 til Sandefjord.

 

Da forventer jeg happy weekend for mange norske simmere

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også fått booket :D

 

Reiser ned 2. nov med:

 

Widerøe, SDN-BGO WF144/WF162 06:45 fra SDN

KLM, BGO-AMS KL1188 Avg. kl. 13:05 og ankomst AMS kl. 14:50

 

Retur Søndag 4. nov.

 

KLM, AMS-BGO KL1189 Avg. kl. 14:40 og ankomst BGO 16:25

Widerøe, BGO-SDN WF163/155 kl. 20:05 og ankomst SDN 21:17

 

Overnatting på Hotel Marktzicht, Harderwijk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

om det stemmer med flighen min fra las, så kommer jeg en tur jeg også....en dog trøtt i trynet :-) men det er jo kjempe fin arrangement....kan anbefalles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det blir ikke vanskelig å finne likesinnede, spesielt siden vi stort sett holder til på samme hotell. Når vi nærmer oss, kan vi avtale litt mer i detalj for de som er med for første gang.

 

En annen ting:

Under fjordårets FSWeekend ble Jan Fjeld og undertegnede tatt med på et artig, lite museum som kanskje flere er nysgjerrige på. Det var våre utrettelige computer-guruer for DC10-simultatoren, Geert Rolf og Warner Krelekamp som tok oss med til Someren syd i Nederland. Museet har flere link-simulatorer som funker, og en A310 under oppbygging.

 

Kan dette være interessant for noen av dere i år? Det blir bare aktuelt for de som tar kveldsfly hjem, for det blir en del kjøring. Det er knappe to timers kjøring fra Harderwijk til Someren, og det samme derfra til Schiphol. Med et par timer på museet, går det meste av søndagen med.

 

Hvis det er noen interesse for dette, kan vi spørre gruppen som driver museet om å åpne for oss.

 

Sjekk hjemmesiden til museet og gi tilbakemelding hvis det er interesse for dette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rickard !

 

Selv om de fleste kommer litt tidligere enn deg, så drar vi først til Aviation Megastore. Det er rett i nærheten av flyplassen, og taxi koster ikke all verden. Adressen deres er:

 

Luchtvaart Hobby Shop

Molenweg 249

1436 BV Aalsmeerderbrug

 

Vet ikke hva de andre sier, men det lar seg vel gjøre å vente på deg før vi drar til Harderwijk.

De siste 2 årene har vi tatt maxitaxi + vanlig taxi til Harderwijk, men det kommer jo an på hvor mange vi er. Det kommer på ca € 30 pr stk. For en vanlig taxi tror jeg det var ca € 130 totalt. Det samme har vi gjort tilbake til Schipol på søndagen. Vi er i alle fall 2 som skal reise tilbake på nesten samme tid som deg og vi tar taxi tilbake. Ellers ser det ut til at vi bor på det samme hotellet og der treffes vi. Vi tar buss frem og tilbake til Lelystad flyplass.

Er det mer du lurer på - ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...