Gjest Niclas Andersson Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hallå ..här kommer lite bilder på flygningen mellan Stavanger och Köpenhamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Fy flate for noen shots, Niclas, men dette må da være FSX Mener å se Sola X og Øresund X... Må da spørre: Flyr du både FS9 og FSX? Er det mulighet for å få tak i den VC/2D Texturen du bruker noen plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tack Benjamin Helt rätt, det är FSX fast det är inte Öresund X utan Scansim EKCH V3 med tillhörande landskap runt om. Jag har precis byggt ihop mig en ny dator så nu flyger jag bara FSX iFly modden har jag gjort och den finns inte tillgänglig nånstans tyvärr. Det är ingen VC utan bara 2D vilket passar min IFR flygning bättre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Ser ut som du har en utrolig bra FSX Niclas! Virkelig flotte bilder! Kan jeg spørre hvilke specs du har på din nye data? Takler den FSX fint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tack Sondre! Jag är riktigt nöjd med min dator och FSX flyter väldigt bra trots ganska höga inställningar i fsx.cfg. För att bra frames och no blurries på min dator så har jag tweakat configen. Processor: Intel Core i7-3770K@4.4 Motherboard: Asus P8Z77-V Deluxe RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance Watercooling: Corsair H100 Hydro Power Supply: Corsair 1200W PSU Case: Corsair Obsidian 800D Graphics Card: Zotac GTX 680 2gb AMP Harddrives: Western Digital Black 2TB 7200RPM / Intel SSD 520 120GB (Windows 7 Premium) WideFs computer for RCv4 and ASE : Dell Inspiron 1750 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.