Paulo Fernandes Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 I dag var det på tide å komme seg vekk fra regnfulle sommerdager her i Oslo og ta en tur ned i syden! Bestemte meg for å fly til Chania (på Kreta) som NAX1898. Turen ble fløyet sammen med Andreas Nærbø. Jeg tar en inspeksjonsrunde av flyet mens passasjerene venter på å kunne boarde DY1898 til Chania: Også Dag Rune Garborg (Her i SAS-farger) var med på denne "sydenturen": Ruten ut av Gardermoen er lagt inn i CDU (OKSAT 2C). Jeg er straks klar for take off mens Andreas skal ta pushback: Nådd FL370 og Andreas Nærbø er rett bak: Alltid fint med medvind på lange turer: Startet innflyvningen til Chania (RWY 11), som starter med en brå høyresving til en 12 DME ARC: Hele 36 grader var det på Chania i dag. Også to bilder fra avgang: Chania flyplass kan sees etter avgang: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Herlige bilder Takk for en fin tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Fine bilder. Hvilket scenery bruker du for Chania? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Flotte bilder! Scenery er vel en stor base-pack som ligger på avsim.com som dekker det meste av Grekenland om jeg ikke husker feil. Har ikke link her desverre. Venter som et barn på å få flyttet ferdig til Warszawa så pc'en kan settes opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Sceneryet finnes på Avsim ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Lekre bilder Paulo med spesielt approachbildene til Chania fra cockpit som favoritter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.