Christian Ramberg Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 gla jeg ikke driver med carrierlandings for her er det mørkt :-P første turen med fspax og landet med -124.6ft\\m (kissed it) ps. unødvendig å peke på hva som er evt galt. i know it allready:p kom meg ned da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Fint bilde! Hva er galt egentlig? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvorfor har du satt 0 i høyde og du viser lufttrykket i baro? Kødda. Tøft bilde, Christian. Hvordan setter du opp alt du har i HUD'en. Får ikke opp alt det som er rundt banen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 tja si det reidar.setter 0 i høyde så jeg er sikker på at flyet kommer seg ned. om den kræsjer eller ikke spiller ingen rolle. ned skal jeg :-P når jeg har stillt inn riktig slik at jeg får en autoland så får jeg opp dette i HUD. er ikke no mere hokkupokkus enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.