Jan Tore Elvheim Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Tok en kort utgave av Pullmantur til Trondheim, fra Sola til Værnes i høve utsjekk der. Turning for Karmøy: Husker ikke hvor jeg tok dette, men mistenker at det er Fensfjorden vi ser her, med Mongstad ute i fjorden her: Trondheim i sikte: Turning Localizer: Noen med god linse: Wingview mot Malvik eller der om kring: Lang finale: Kortere finale: Company som i dag representerer Thomas Cook Scandinavia, Benjamin Hennes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Stilig, Dæven nå er det lenge sia jeg har gitt luft under arma på hu gamlemor :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Fine bilder. Jeg fikk lyst til å tørke støv av 747 mine nå, å lufte henne litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.