Mats Ruste Holen Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hei! Etter flere episoder med Flying Wild Alaska, Alaska Wing Men osv. tok jeg meg en alaska flight med en Cessna 172 fra Unalakleet til Bethel. Startet flighten i Unalakleet hos Jim Tweto og Era Alaska Take-off Unalakleet En flott himmel og fint landskap ute i Alaskas villmark Bethel in sight Finale Bethel Litt overdreven redigering i photoshop Flyet er parkert etter dagens flight i Alaska Gi gjerne en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Flotte bilder og skikkelig Alaskastemning. Området er undervurdert i FSX. Mange flotte steder å fly til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei Tøffe bilder:) Men du får huske og ikke ta med deg alkohol til Bethel - det er en "tørr" småby, dvs en by der det ikke er lov og drikke innenfor bygrensene... Noe som riktignok blir brutt både titt og ofte.... Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Næh, var det ikke Barrow da? Bethel er såpass langt sør at andre regler gjelder der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 det er nok i barrow alkohol er ulovlig ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Takk for kommentarene Dårlig med kunnskaper rundt alkohol-lovene der borte, ble ikke stoppet etter landing jeg hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 De er jo enkelt. Det er bare å holde seg edru det Artige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Alt er undervurdert i FSX,,,,,fra veslemjuk sin side Men det lugger da og går som en Opel Blitz, med mellom gas og dobelt clutch :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Flotte bilder! Hvor fant du sceneryet for PAUN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Prøv her: http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=158923 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Kleven Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Flotte bilder ja Snow Dog Tours har mange fine små flyplasser i Alaska, inkludert PABR - Wiley Post - Will Rogers Memorial airport i Barrow. http://www.flightsim.com/vbfs/content.php?106-Search-Results&cm=LISTFILES For de som vil ha litt mer "liv" i Alaska, anbefaler jeg Era Aviation fligtplan. http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=era+alaska+fall+2010&CatID=fs2004ai&Go=Search AI Texturene og eventuellt AI modellene er beskrevet i en av readme filene, og finnes ved å benytte din gode venn "google" Selv bruker jeg TTools (Traffic Tools) og AIFP (Ai Flight Planner) til kompilere flightplans og installering av AI texturer. Good flight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.