Gå til innhold

P3D Academic


JRE

Anbefalte innlegg

PMDG er vel såpass oppi ra,,,,en til Boeing att dem føler vel for å skille mellom de respektive "brands". Har ingen erfaring sjøl med P3D men alt jeg har lest så langt er på pluss sida. Er personlig litt uttafor airlines epoka nå og mer pistons and props så hva PMDG gjør, eller ikke gjør er egentlig ett fett.

Vil ikke dem så vil sikkkert andre alikavæl, markedskrefter er en fin opfinelse :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Etter å ha undersøkt en del til så ser det nok ut som at p3d blir simmen å satse på fremover. Ser jo at fler og fler utviklere til fsx nå leverer addons til p3d.

Jeg har jo flydd mange timer på NG'n tidligere både for Ryanair og Norwegian derfor så synes jeg at pmdg's versjon av denne maskinen er den beste og jeg bruker ikke simmen til så mye annet enn dette. Men ser jo at ifly leverer til p3d. På tide å teste denne versjonen kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...