JRE Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hei Med fare for at dette har vært diskutert før... Jeg har nettop kjøpt prepar3d academic version til 49usd. http://www.prepar3d.com/prepar3d-academic/ Da må vel p3d være simmen å satse på fremover? Noen som kjenner til om pmdg vil satse på denne nå som prepar3D har blitt billig? mvh jre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 PMDG har tydelig sagt at de ikke vil gå for P3D. Men jeg har ingen problem å installere og fly FSX-versjonen av deres fly selv om det er litt knotete å installere/kopiere inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg gir pokker i hva PMDG sier. Hvorfor skal ordet PMDG bety noe? Har de nylig blitt en erstatning for Kirken eller Bellona eller noe i den duren?? Beklager den brå tonen, men måtte bare spørre :crazy: :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Spør ivei. Jeg plystrer også en lang marsj i hva disse folka der sier. Jeg bare flyr jeg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Er det noe ytelse å hente på å gå over til P3D kontra fsx? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 PMDG er vel såpass oppi ra,,,,en til Boeing att dem føler vel for å skille mellom de respektive "brands". Har ingen erfaring sjøl med P3D men alt jeg har lest så langt er på pluss sida. Er personlig litt uttafor airlines epoka nå og mer pistons and props så hva PMDG gjør, eller ikke gjør er egentlig ett fett. Vil ikke dem så vil sikkkert andre alikavæl, markedskrefter er en fin opfinelse :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JRE Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Hei Etter å ha undersøkt en del til så ser det nok ut som at p3d blir simmen å satse på fremover. Ser jo at fler og fler utviklere til fsx nå leverer addons til p3d. Jeg har jo flydd mange timer på NG'n tidligere både for Ryanair og Norwegian derfor så synes jeg at pmdg's versjon av denne maskinen er den beste og jeg bruker ikke simmen til så mye annet enn dette. Men ser jo at ifly leverer til p3d. På tide å teste denne versjonen kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.