Pasi Jorgensen Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Noen uredigerte bilder fra 1'ste flight med ny paint. Skal man fly til, eller som her...fra Paro, så må man jo ha de rette fargene :grin: T.O Grått er det, her, under intitial climb. Og mens vi klatrer og klaterer, så virker det ikke som vi kommer høyere, her fra første punkt i FP, FL140. Det fortsetter å være grått (FL180), faktisk har jeg ikke sett bakken i det hele tatt på noen av flightene jeg har tatt i sommer (m/real weather), bare grått og overskyet :grin: Ikke fordi jeg klager...å neida Ved FL200 ft bryter vi igjennom. Ett veldig beskrivende bilde av en typisk sommer over india (tydeligvis), hvitt og blått så langt øyet ser (FL240) Cruise (FL280). Fortsettelsen kommer snart...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Del 2. Har startet nedstigningen (m/delvis sikt ) her fra FL100. Susende over Bangledash (uttales: Banglædesjh) elven. Og vips, så fikk vi 'go-vær' igjen :grin: Tørner inn på long final RWY14 Airport in sight. Kort finale Tækser av æktiv. Dåkking. Og da var vi fortøyd ved gate, og snipp snapp snute, da var dette eventyret ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Noen flere bilder av Blackbox simulations prologue versjon og hjemmesnekkrede painter, her i Finnair's farger og en A320. Pushback fra gate Entrer active Lift off :grin: Cruise Descend Approach/final T.D Parking The End! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 RDY 4 T.O Men så havarerte HW'n og det ble brått slutt på denne turen. Det gjorde forsåvidt egentlig ingenting da jeg bare skulle flashe ny-paintene...wip :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Flotte bilder. Den SAS painten hadde vært flott å hatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Flott! Hvem har laget denne maskinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 BlackBox Simulations. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.