harry årrestad Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hei har absolutt ikke peiling på fly-radioer virker denne? http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=580195&title=Uniden%20UBC92XLT& Eller har dere noen andre å anbefale helst ikke over 1.400kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Den fungerer nok helt fint! Så lenge den dekker frekvensområdet 108-137 MHz så kan du lytte på flyradio. Har selv Uniden USC 230 som er ganske lik den der , og jeg er kjempefornøyd med min! Atennen som følger med sånne scannere er vel ikke av de beste, men skal du stå på flyplassen og lytte fungerer den helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry årrestad Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Okey takk for svar Even hvor fikk du tak i din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Kjenner eg Even rett så har han kjøpt den på Ebay! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hehe, utrolig nok har jeg ikke det! Jeg kjøpte min på dittvalg.no :grin: -som forøvrig ser ut til å være nede nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Johansen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hei! Jeg har en unidenbearcat 280 xlt som virker har nesten ikke brukt den kan det være noe av intresse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry årrestad Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg sender deg en Pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.