Paulo Fernandes Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Etter noen utrolige fine og varme dager var det i dag overskyet og bare 19 grader her på Rykkinn. Da ble det noen turer i FS! Dagens turer: Oslo - Krakow - Stockholm SIM: FS9 VATSIM: Ja Fly: Ifly Boeing 737-800 REG: LN-DYQ (Ruben Nessiøy paint) Flight nr 1: Oslo - Krakow NAX1040 Her flyr jeg NDB-innflyvningen over Krakow flyplass og er ca 10 min unna å lande på RWY 07. Merker jeg kunne trenge litt repitisjon på slike innflyvninger. Landet og parkert på stand 7: Aligner IRSen og forlater cockpit litt for å slappe av i noen minutter før avgang: Sitter på med bussen til terminalen for litt mat og drikke :grin: : Imens jobber bakkemannskapet med å fjerne mat fra flyet: Flight nr 2: Krakow - Stockholm NAX4902 Så var det på tide å dra igjen, ikke tilbake til Oslo, men til Stockholm og Arlanda flyplass: Det ble ingen bilder fra avgangen i Krakow, men tok dette på crz: Lander 01L på Arlanda: Fin landing på 80 FPM: Jammen var det ikke et annen Norwegian-pilot på Arlanda også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det var sykelig fine bilder! Kjekk livery på det naboflyet på Arlanda også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Smoothe bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Gleder meg alltid til å se bildene du legger ut Likte spesielt bilde nr. 10... Og det EPKK sceneriet, er et must-have! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Christiansen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Fine bilder! Men hvordan får du så fine liveryer og modeller på de andre flyene? Når jeg flyr Vatsim er halvparten av de med sånn VIP livery eller dukker opp som et spørsmålstegn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jens: Vet i alle fall at LOT'en er static på EPKK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Stilige bilder! Likte nr. 4! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Toppklass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Fine bilder! Men hvordan får du så fine liveryer og modeller på de andre flyene? Modellen vist i Krakow er som det er skrevet ovenfor et statisk fly, men NAX-flyet er en AI-modell som jeg har fått hjelp til å legge inn av Benjamin Hennes. Flyet er fløyet av en Vatsim-pilot men vises ikke som VIP-fly pga et program som heter SMS creator. Det er fortsatt mange NAX-fly som vises som VIP da, desverre. Takk for kommentarene folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.