Daniel Klepp Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Eg, Moen, Larsen med fleire diskuterte å prøve oss på ein Iron Mic på ENOS_CTR denne veka. Klarer vi å få med folk på tårnet på Gardermoen også? Kanskje vi klarar ein dobbel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Om vi skal prøve på det så må det nesten hoppe noen på med en gang. Det er vanskelig å ta igjen tapt tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Eg er på jobb, men Moen snakka om å ta eit morgonskift i dag om han kom seg ut av senga Så kan eg ta over i 12-tida EDIT: Oslo er oppe på ellevte timen snart no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det gikk bra, ser jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ahh, så bra! Gratulerer til Oslo! Bra jobbet folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Kanskje ikke vært så offisielt tidligere.. men trenger litt hjelp. Prøver på Iron Mic på tårnet denne uken, ligger rundt 10 timer bak, men det går fort om vi står litt på Har sittet noen timer nå, men nå kunne jeg trengt en pause. Noen som kunne tenkt seg å tatt et tak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg tar over jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg fikk besøk og må gi meg for nå, det hadde vært fint om noen kunne ta over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Sitter nå på ubestemt tid. Sitter KANSKJE til 00.30, men blir mest sannsynlig mindre. Skriver en post når eg går av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen som vil ta ett nattskift eller? Tenker å logge av etter Paulo har landet som NAX1053. Han lander 23.45 Svale tar over etter Paulo har landet. Han var litt forsinket og lander nu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg kan sikkert ta over en stund EDIT: Ser at Benjamin skrev at Svale tar over etter jeg postet EDIT 2 : Ingen logget på, så jeg gjorde det selv. Om det er noen som ønsker å sitte så er det bare å si ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Har hatt litt internett problemer, men bare sitt til du evt ikke orker mer så tar jeg over etter det, jo mindre jeg sitter jo lengre sitter jeg om du skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Logger av om 5 min, noen som tar over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.