Helge Sakkestad Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hei! Lenge siden jeg har delt bilder her nå, men her kommer noen fra en tur jeg hadde i helgen. Det blir mest NGX for tiden, men det var moro å lufte den gamle CL'en også. Men jeg tror det blir mest NGX i framtiden, for jeg merker at denne modellen begynner å dra på åra. Fortsatt er den jo bra alikevel. Climbout Over München, EDDM. Approach! Snart nede... Parkert. Velkommen till Innsbruck! REX2 Aerosoft VFR Germany 2 Nord, Hamburg, Approaching Innsbruck Wilco/feelThere PIC 737 (den første de laget) Takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Flotte bilder! Ser gjerne mer... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Takk for det Emil! Skal se om jeg ikke kan få lastet opp noe mer da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.