Gå til innhold

Møt jubileets F-16


sven erik johne

Anbefalte innlegg

Designen er basert på Luftforsvarets egen rondell, utarbeidet av Marie Brudevold og lakkert av AIM Norway for Norsk militær luftmakt 100 år, 1912-2012. I morgen flyr Eskil og flyet sin første tur over Kjeller, og displayparets første show er å se på Kjevik 12. mai. Vi gleder oss! Foto: AIM Norway/Erik T. Hoelsæter

 

536784_292815090807426_187522638003339_658482_1290940141_n.jpg

 

534801_433311360014518_128269883852002_1738584_119573520_n.jpg

"Kjeller 2012 Da er Eskil Amdal straks klar til å ta av fra Kjeller med det nylakkerte F-16 som skal ha oppvisning her 3.juli!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Huff , jeg håper det ikke er 3 juli, da ryker ferien :-) dette flyet og paint har hvert kritisert fra de sureste til til sure, flyet er flott fra siden, og painten må oppleves, det må sette seg litt.Det at forsvaret har en egen maskin og en definert flyver, samt at man feierer 100 års luftmakt synes jeg vi alle skal være stolte av. Dette er ikke noe som kommer av seg selv, selv i forsvaret. Her er det et kobbel av ildskjeler som jobber utrettelig for at dette er blitt hva det er , og jeg tar av meg hatten mer en en gang. Ha en god aften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir har helt rett, hun må oppleves før man kan gjøre seg opp en mening om hvordan hun ser ut. Jeg syns heller ikke det så bra ut da jeg så det første bildet av oversiden, men når man ser hele maskinen med den lekre sølvfargen under så ser hun faktisk ganske bra ut. Håper ikke dette blir en engangshendelse, og at vi får en egen displaypilot i årene fremover også. Det er tross alt ikke så mange år igjen til F-16 forsvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...