sven erik johne Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Designen er basert på Luftforsvarets egen rondell, utarbeidet av Marie Brudevold og lakkert av AIM Norway for Norsk militær luftmakt 100 år, 1912-2012. I morgen flyr Eskil og flyet sin første tur over Kjeller, og displayparets første show er å se på Kjevik 12. mai. Vi gleder oss! Foto: AIM Norway/Erik T. Hoelsæter "Kjeller 2012 Da er Eskil Amdal straks klar til å ta av fra Kjeller med det nylakkerte F-16 som skal ha oppvisning her 3.juli!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy lind Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Nice! Var det dette jeg så nå nettopp i formasjon over Oslo med en Hercules? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ja, det var det Tommy Hun ser mye bedre ut en det det første bildet gir inntrykk av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Mer bilder kan dere finne her! Sykt pen paint, og sinnsykt rå bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Sorry meg, Fy faen for noen heftige bilder, noe av det råeste jeg har sett hitil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik ludvigsen Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 lyst til og lage denne paiten til aerosoft f-16:) noen som er interesert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Henrik: Nå er det en annen her inne på forumet som har tatt seg bryet allerede Sjekk her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=637805#Post637805 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Flott maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 "Kjeller 2012 Da er Eskil Amdal straks klar til å ta av fra Kjeller med det nylakkerte F-16 som skal ha oppvisning her 3.juli!" Lurer litt på om det ikke skal være 3. juni! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Riiser Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Kunne ikke vært mere enig Geir.Er ikke mange moderne jagere med flottere linjer.Kan jo bare sammenligne med biler fra tidlig 70-tall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Huff , jeg håper det ikke er 3 juli, da ryker ferien :-) dette flyet og paint har hvert kritisert fra de sureste til til sure, flyet er flott fra siden, og painten må oppleves, det må sette seg litt.Det at forsvaret har en egen maskin og en definert flyver, samt at man feierer 100 års luftmakt synes jeg vi alle skal være stolte av. Dette er ikke noe som kommer av seg selv, selv i forsvaret. Her er det et kobbel av ildskjeler som jobber utrettelig for at dette er blitt hva det er , og jeg tar av meg hatten mer en en gang. Ha en god aften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg kommenterte på det på face, =P 3 juli?? er det ikke 3 juni da, hehe i går kl. 14:45 · Kjeller 2012 Beklager, 3.juni!!!! -er flyshowet på Kjeller. I all iveren ble det "12 tommeltotter" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Geir har helt rett, hun må oppleves før man kan gjøre seg opp en mening om hvordan hun ser ut. Jeg syns heller ikke det så bra ut da jeg så det første bildet av oversiden, men når man ser hele maskinen med den lekre sølvfargen under så ser hun faktisk ganske bra ut. Håper ikke dette blir en engangshendelse, og at vi får en egen displaypilot i årene fremover også. Det er tross alt ikke så mange år igjen til F-16 forsvinner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.