Andreas Stangenes Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Veldig bra video og landing. Likte spesielt godt "voice" delen etter landing. Er det noe du har lagt inn selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Takk Richard. Det er en voice pack til FSPassengers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Furuseth Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Bare jeg som syntes det ser ut som flyet lander med chocks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Nei det er helt riktig. Jeg fikk dem ikke bort i replay. Som jeg forklarer i underteksten på youtube siden, så er cockpit delen live, mens outside view er replay. Jeg fikk ikke bort chocksene fra replay dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Furuseth Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Okei:) Var en fin video. Skulle ønske jeg hadde mer motivasjon til å holde på med det her. Det er en morsom hobby, men å starte fra scratch er vanskelig, og motivasjonen går fort til bunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det er fordi du har slått av motorer og APU og gått over til ground power. Om du neste gang lar være å stoppe motorene før du kjører replay og optak blir vel blokkene borte. Flott video og som nevnt ekstra morsomt med voicepack fra Norwegian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Erik_Aarsheim Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er dette en voicepack som er kjøpt, eller fritt tilgjengelig noe sted? Om den er freeware, kunne du henvist meg til hvor denne kan lastes ned, evt. mailet meg en kopi? - Mye artigere når man får slikt på norsk når man flyr i Norge, og hever realismen en par hakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Du må først ha FSpassenger som er ett morsomt addon. Jeg bare advarer om att du kan komme til å bli avhengig av det :grin: Der kan du laste ned og bytte ut bla, voicepack av både kabinpersonalet, piloter og pasasjerer. Alt fra ungeskrik under flighten til ramaskrik ved krasj og heftig flyging. Du blir forfremma basert på din flytid og egenskaper så lenge du bruker det i tileg til att økonomien i selskapet du etablerer virtuelt påvirkes av din flytid, service og slitasje kostnader etc. Er mye morsomt med det kan jeg love. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Flott video! Jeg har ikke helt funnet ut av FS Passengers enda, men det er snedig for å få opp realismen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.