Gå til innhold

fcm


Morten Johansen

Anbefalte innlegg

Har ingen brukerveiledning, selv har jeg lært det meste jeg kan ved prøving, feiling og litt youtube/tutorials osv. FMC'en på de ulike flyene er også litt forskjellig, så det er ikke helt likt å programmere f.eks en FMC på PMDG sin MD-11 som PMDG sin NGX, eller wilco sin 737. Captain sim har sine små tilpasninger etc.

 

Så det er kanskje lettere å hjelpe deg hvis du sier hvilket fly du sliter med og eksakt hva som er vanskelig - så er jeg sikker på at noen her besitter svar som kan få deg videre :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en737 ng som jeg bruker i x-plane.det jeg har problemer med er etter jeg har lagdt inn destinasjon og arrival

runaway, route. så finner jeg ikke hvor jeg skal legge inn cruisehøyde vekt cost. jeg har funnet takeoff limit og arrival limit og hvilke runaways jeg skal lande på. jeg vet ikke om dette var forståelig.Jeg har sett på forskjellige fmc på youtube og det virker som om det er de samme som den jeg har.men det er bare noe jeg tror. det kan jo være forskjell som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...