Gjest Ådne Skaar Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vet ikke om noen har sett dette før, men poster likevel. Ser ut som nye 737 MAX skal få nye winglets med nytt design som skal spare opp til 1.5% ekstra bensin Link: http://www.airlinereporter.com/2012/05/photos-and-info-boeing-chooses-radical-winglet-for-737-max/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Trodde ikke det var noe som kunne gjøre 737 kjipere, men der tok jeg feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hei Nå er det vel ikke bensin det som går på flytanker Men ja det kan jo bli spennende og se hva MAX egentlig kommer med.. En ting er hva man antar/tror at kan bli resultatet, hva som faktisk er tilfelle er ofte noe annet... Og, den type vinglets, synes jeg ligner mest på MD11 sine vinglets... Kanskje de har tittet litt på designet der, og finnet ut at "hm dette kan kanskje virke":... Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, syns de ligna veldig på MD11 sine winglets, men likte ikke det nye forslaget her. Men er dog stor fan de nye motorene og den nye APUen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Syns egentlig at den nye 737'en ser rimelig grei ut jeg.. Fint med litt nytt på denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.