Magnus Riiser Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Noen som vet statusen på dette?Finner ikke noe nettside med oppdatert info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kansje det ikke er noe flyshow der i år? Kan jo ligge noe økonomiske begrensinger i saken. Ryanair generer vel ikke all verdas intekter Seriøst, alle arrangører av diverse festivaler/show etc og som ønsker seg mest mulig publikum bør ha slik ute seinest etter påske. Nå første delen av mai er hvertfall slik jeg ser det siste limit for folks planleging av sommerens aktiviteter. En bør kjenne sin besøkstid den som er arrangør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er en veldig enkel grunn til at dere ikke finner noen informasjon om dette; det blir ikke noe airshow på Rygge i år. Det største showet på østlandet i år bli Kjeller den 3. juni. Nå er riktignok ikke de særlig flinke med info om showet sitt heller men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det kan bekreftes.Men det blir bra neste helg også, da er det Kjevik 12 mai, verdt og få med seg. Samt de som bor i Horten vil også med med seg litt Viper blåselampe. Ha en god dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Geir; vet du om det er slik at F-16 kun flyr i Horten på fredagen? For på lørdagen skal han jo fly på Ørlandet... Det er utrolig moro å endelig ha et norsk F-16 display igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det noen som skal på Kjevik? kansje møtes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Westlund Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Heisann Geir. jeg skal til kjevik....jeg bor bare 15 min unna... Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Hansen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 For meg virker det som om det skal være airshow på rygge 25 og 26 august. Fant dette i lokalavisen her i dag. http://www.moss-avis.no/nyheter/flyshow-ovelsene-i-gang-pa-rygge-1.7222536 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Her tror jeg Moss Avis har missforstått et eller annet, det står ingenting om noe airshow på Rygge i oversikten til Forsvaret. Det stemmer at Eskil Amdal, som skal fly årets F-16 display har trent på Rygge den siste tiden, men dette har ikke noe med et kommende airshow på Rygge å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ring meg om du ønsker, jeg sender nr på pm. Jeg er en del av viper operation og kommer fredag, kan ta oss en kaffe og kansje litt mere. Ha en god dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.