Paulo Fernandes Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det har florert ganske mange bilder av NGX her inne i det siste, så for oss som ikke har FSX og NGX så er det flott å ha en 737 som duger også til FS9. Så jeg tenkte jeg kunne vise dere hvor flott iFly sin 737NG til FS9 egentlig er Og den blir enda bedre når feature packen kommer. I dag gikk turen til Krakow i Polen, som er en ny flyplass i min sim. Kjøpte sceneryet i dag for 132 NOK og er veldig fornøyd Over til flyturen: Oslo - Krakow DY1040 Beregnet flytid: 2t og 1m Sim: FS9 Fly: Ifly Boeing 737-800 Selskap: Virtual Norwegian VATSIM: Ja Tok av fra 19L på Gardermoen og fløy OKSAT 2C: Flyr over Sverige og gjør litt husarbeid før innflyvningen etterhvert kan planlegges: Ingen flygeledere var online på denne turen, så da ble det standard squawk 2200: Litt Tommy Bernes-inspirerte closeups av Iflyen her: En Lufthansa (747) krysset 2000 fot over meg her: På vei ned fra FL350, og solen har begynt å gå ned: Flyr POBOK 1U for NDB RWY 07: Short final RWY 07: Punktlighet på ankomst: -5 m Landing rate: -111 FPM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Herlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Den er langt bak NGX. Men, for FS9, så må jeg si dem gjorde en meget god jobb! Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Syntes dette var fantastiske bilder til å være FS9. Kjapt spørsmål: Kan de som bruker FS9 fly sammen med de som bruker FSX på VATSIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, man kan fly sammen på Vatsim med FS9, FSX og X-plane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 X-Plane også? Wow stilig. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.