Per-kristian Jensen Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Heisann! Her er noen bilder fra en tur jeg nettop fullførte, fløy fra Honolulu til Majuro Marshal Island. Taxer til bane 08L Airborne, påfølgene høyre sving til heading 155 Da har man nådd dagens marsj høyde, FL380 på vei ned til Majuro. Meget bra hav teksturer På kort finale til bane 07 på Majuro Da er man parkert. Velkommen til Majuro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Flott serie. Det er vell bare å fortsette UAL154: PKMJ 0916 > PKWA 1014 OREEO PKWA 1055 > PTSA 1105 STEFF PTSA 1145 > PTPN 1245 AFOYU PTPN 1326 > PTKK 1340 PNI R584 TKK PTKK 1421 > PGUM 1555 TKK R584 GUNSS Landet selv på Guam i går kveld etter å ha fullført UAL154 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 PK: Om dette var NGXn så har du ikke satt opp MCP korekt. Men ellers var det fine bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Huh? Tenker på course og slikt? Det fiksa jeg mens jeg taxa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Flight Director. V2. A/T (varierer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Course Heading V2 FD Første level off Alle disse punktene settes i MCP ved gate, og er en del av sjekklista under sjeksjonen "before start" A/T armeres ved entring runway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Dere er jo skikkelig nerder... Jeg syntes det var noen flotte bilder, og samtidig fikk jeg lært litt om hva som skal settes opp i hht checklist. Men det ser ut som flyet flyr bra på tross av at det i følge tidligere kommentarer ikke er konfigurert skikkelig. Det viktigste er å ha det gøy. Takk for turen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Nerder? Ja det er mulig, men jeg bruker ikke masse penger på addonsfly om jeg driter i prosedyrer og sjekklister. Da hadde jeg heller flydd default B737 i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Godt sagt Steinar. Man skal ha, men driter i hvordan å bruke denne flotte addon'en. Sjekklister er jo viktig. Trodde det å trene på sjekklister var noe alle "PILOTER" gjorde. :grin: Fly på Vatsim for å få realisme faller liksom litt igjennom da føler jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Altså, det var tidlig på morningen, lang flight. MCP Setup tok jeg under taxi. Som regel kjører jeg prosedyrene, men når det er så langt å takse så tar jeg det på taxi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.