Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Legger ut et par bilder fra mine siste flyturer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nydelige bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg er ganske målløs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy André Bertelsen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dette var rett og slett en fryd for mine øyne! Kjenner jeg må komme meg hjem og fyre opp FSX så fort som overhodet mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Meget fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 F. Ta deg! Nå har jeg fått den "Braathens maniacen" i meg tilbake.. GAH! Hvorfor er ikke Braathens til B737 NGx ute?! Fantastiske bilder Olaf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Det finnes Braathens til NGX jo. Det er jo det på bildet... Husker ikke helt hvor jeg fant den, men tror det var på AVSIM. Kan ev. sende deg på mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fine bilder Olaf! Kan noen sende meg Braathens painten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.