Gå til innhold

Prepare3D


Anbefalte innlegg

ser bra ut dette. min erfaring med P3D var litt så som så igrunn.

var slutt på hickups og slikt og ingen vertikale svarte streker som står opp av trærne en brøkdel av et sekund. men selve performancen så var det omtrent likt. P3D er veldig bra og gjort litt mer vennlig mot dagens maskinvare men ulempen er da 3.party addons. nå klarte jeg å få til NGX`en etter en del om og men og litt krangling med div filer. den dagen jeg leser" PMDG støtter P3D" da sier jeg all in....men den dagen kommer desverre aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Den flyter bedre enn FSX og bruker mindre resurser enn FSX oppserverte cpu temp falt ned 7-8 grader contra fsx og det med grafikken på fullt ...

Det jeg har testet så langt er det bare positivt

Blir nok å satse på denne videre men kommer til å bruke begge to en stund fremover må jo vente på at de andre i søndagsklubben skal følge med :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den dagen jeg leser" PMDG støtter P3D" da sier jeg all in....men den dagen kommer desverre aldri

 

Jeg tror at den dagen kommer når man nå leser i diverse fora, både innenriks og utenriks at flere går til anskaffelse av Prepare3D. Mitt inntrykk er at den harde FSX brukeren ser på P3D som en utvikling og at dem kvier seg å bruke Plane X f.eks. Så hvis kundene til PMDG går over til P3D, hva skal PMDG leve av da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am also quite happy with it. I installed it two days ago, and yesterday I set up all my ORBX regions and all my Norwegian scenery, in addition to 737NGX, C337, and several other aeroplanes. I'm also running EZDOK with TrackIR, ActiveSky, PlanG (EFB doesn't work), squawkbox.

 

I had my first flight on vatsim yesterday, from ENGM to ENVA, and I must say it was a very smooth experience. It tackled much more clouds than FSX using more or less the same settings for the rest of the scenery and I was looked at 30 FPS the entire flight. Usually drops below this to 20 (or even lower in heavy clouds).

 

All in all I am very happy, and I will probably not be using FSX that much anymore. One of the few remaining obstacles is FSX multiplayer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

P3D er helt klart veien å gå framover, enten man flyr modeller fra PMDG eller andre. Det ser også ut til å være løsninger for bruk av TrackIr, og da er siste hinderet for min del tatt bort.

Robert var så generøs å "streame" en flight med B737 i Bodø-området, og jeg kunne knapt tru det jeg fikk se. Vi har omtrent det samme oppsettet med Airports of Norway, mesh og NSXII osv, men resultatet i P3D var dramatisk mye bedre enn det jeg får i FSX ( og jeg har ikke vært misfornøyd hittil ).

Måten P3D tilpasset bebyggelse, veier og landskap ga et langt mer realistisk bilde enn jeg får ut av FSX. Og det med fin flyt, ingen hakking og ingen flikkflakk i texturer!! Sjokkerende bra.

 

Nå er det bare å finne tid (og plass) til en smertefri overgang til P3D :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...