Gå til innhold

Trær på flyplasser


Anbefalte innlegg

Har nok noe med rekkefølgen i scenery library å gjøre. Men uten å vite hva du har innstalert som eks, Ground Env, etc, er det vanskelig å si. Att det skjer ulogiske ting slik som att samme ting dukker opp i Bangkokm og Madeira er ikke så ulogisk innafor data verden. Der er nemlig det ulogiske fullt ut logisk,,,, :blush: ,,,, og feilkilden blir som oftest lokalisert mellom tastatur og stolryggen ;)

 

Er det foresten VTBD freeware fra Thaiflightsim du bruker eller er det default Bangkok?

 

Ta noen screens av scenery biblioteket så vi får se rekkefølgen du har lagt dem inn i og skriv ned hva slags addon du har innstalert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker designeren feil exclude/gress for feil del av kloden, kan det ende opp slik. Vanligvis merker man det ikke. GEX gir ofte dette problemet, fordi der legges det til filer som liksom skal "fikse" autogen. De burde ikke lagt dette til i det hele tatt. Funksjonen (husker ikke hva den heter), kan slås av i GEX setup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg har nå funnet ut av dette. Når det gjaldt Bangkok, så var det denne filen her AVTBDXXX.BGl som var årsaken.

 

Når det gjaldt Barajas, så hadde jeg fått lagt inn et addon som heter LEMDGBv3. Dette er beregnet på at man har Aerosoft LEMD 2008v1 innstallert på forhånd. Noe jeg ikke hadde.

 

Ellers hjertlig takk for forsøk på å finne ut av dette for meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...