Gå til innhold

Welcome FedEx MD-11


Anbefalte innlegg

Ække non kløpper på å lage video sjøl men ser att her er det en som har både ambisjoner og lyst til å perfeksjonere. Om jeg må få lov til å være kritisk,,,noe jeg tar sjangsen på att er tillat burde du hatt en helt anna texstur for "sky" i og med det ikke var typisk Norsk himmelhvelving vi så.

 

kamera vinkler etc, var etter mitt skjønn av høy klasse.

 

Kun velmente tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg syntes musikken her var veldig bra, så det viser folk har forskjellig smak. Men jeg liker veldig godt slike episke musikkstrofer også. Får litt frysninger mot slutten der når flyet letter akkurat i det hun damen begynner å synge. Syntes det var veldig bra redigert.

 

Vet noen hvor musikken er hentet fra, forresten?

 

Stusset forresten litt på noe nå. Mot slutten, når det takser inn på rullebanen for å ta av, så er det et fly som tar av i motsatt retning. Dette er vel ikke helt vanlig? :crazy: Det var jo veldig stilig visuelt, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...