Sigurd Hølleland Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hallo folkens! En god venn av meg har nå den siste tiden brukt tid på en FSX video fra Gardermoen. Han lager mye bra FSX filmer og håper folk her setter pris på den. Youtube kanalen http://www.youtube.com/user/elyasf Videoen [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 "Dæver'n døtte meg" kan du si til kameraten din :grin: Vurdert reklamefilm for PMDG sin MD-11??? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Furuseth Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hva er det folk bruker av scenery og addons for å få det så fint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 WOW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ække non kløpper på å lage video sjøl men ser att her er det en som har både ambisjoner og lyst til å perfeksjonere. Om jeg må få lov til å være kritisk,,,noe jeg tar sjangsen på att er tillat burde du hatt en helt anna texstur for "sky" i og med det ikke var typisk Norsk himmelhvelving vi så. kamera vinkler etc, var etter mitt skjønn av høy klasse. Kun velmente tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Enig med Per her. Tror ikke han brukte noen addons eller noe (på skyer og slikt), men det var utrolig bra vinkling, og dette var også et veldig bra eksempel på hvor mye musikken har å si for stemningen i filmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Hølleland Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Takk for alle kommentarer. Han bruker faktisk REX og GEX i videoen her, men han har redigert inn "Soft contrast" i Sony Vegas. Er vel dette som får det til å se annerledes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Knallfin video..noe av det bedre jeg har sett, MEN desverre nok en kvalitetsvideo som blir ødelagt av musikk! Hva er feil med de normale lydene som hører til på en flyplass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hehe jeg syntes musikken her var veldig bra, så det viser folk har forskjellig smak. Men jeg liker veldig godt slike episke musikkstrofer også. Får litt frysninger mot slutten der når flyet letter akkurat i det hun damen begynner å synge. Syntes det var veldig bra redigert. Vet noen hvor musikken er hentet fra, forresten? Stusset forresten litt på noe nå. Mot slutten, når det takser inn på rullebanen for å ta av, så er det et fly som tar av i motsatt retning. Dette er vel ikke helt vanlig? :crazy: Det var jo veldig stilig visuelt, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.