Gå til innhold

Norwegian black metal


Tor-Olav Seltveit

Anbefalte innlegg

Spenstig forslag, må innrømme det. Og Øystein fyller vel kriteriene fra A til Å slik de er utforma fra Norwegian. Men så kommer det ett prinsip om hva selskapet ser seg tjent med som profilering og her er det nok av elementer som må veies. Uanset ser jeg ikke umidelbart att Norwegian ville tapt på det men kansje heller blitt sett på som enda mer progresive. Ingen skal skylde Kjos og Norwegian for å være konservative i hvertfall.

 

Jeg tror ikke det skjer men skulle gjerne sett hvordan publikum hadde respondert etter ett år eller to. Å den interessen trur jeg att jeg deler med en unison reklame bransje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte ett intervju nå isted med en "ekspert" på profilering og det att selskapet blir en "snakkis" I den saken handla det om Ryan Airs gebyr for å sitte ved nødutgangen. Her ble det påstått att den slags omtale slettes ikke var negativt for selskapet i og med det var selskaps navnet, det som på godt Norsk kalles "Branding" som ble sittende igjen i folks hukomelse.

 

Ikke att jeg ønsker Norwegian tar den retningen men sett utfra ett rent profilerings hensyn er det kansje ikke feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...