Tor-Olav Seltveit Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10064737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Håper han vinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Spenstig forslag, må innrømme det. Og Øystein fyller vel kriteriene fra A til Å slik de er utforma fra Norwegian. Men så kommer det ett prinsip om hva selskapet ser seg tjent med som profilering og her er det nok av elementer som må veies. Uanset ser jeg ikke umidelbart att Norwegian ville tapt på det men kansje heller blitt sett på som enda mer progresive. Ingen skal skylde Kjos og Norwegian for å være konservative i hvertfall. Jeg tror ikke det skjer men skulle gjerne sett hvordan publikum hadde respondert etter ett år eller to. Å den interessen trur jeg att jeg deler med en unison reklame bransje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hørte ett intervju nå isted med en "ekspert" på profilering og det att selskapet blir en "snakkis" I den saken handla det om Ryan Airs gebyr for å sitte ved nødutgangen. Her ble det påstått att den slags omtale slettes ikke var negativt for selskapet i og med det var selskaps navnet, det som på godt Norsk kalles "Branding" som ble sittende igjen i folks hukomelse. Ikke att jeg ønsker Norwegian tar den retningen men sett utfra ett rent profilerings hensyn er det kansje ikke feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Euronymous har min stemme ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Hølleland Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Euronymous har med uten tvil min stemme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Tja, nå var ikke denne karen akkurat mors beste barn.. Vet ikke om han fortjener å bli hyllet.. Ikke for musikken, jeg liker musikken, men for det han sto bak som person og kriminaliteten han var del av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Min stemme har gått til Bolle. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 + 1 Geir. Og det er ikke for at jeg har noe imot mr Mayhem, men i denne sammendhengen er det lite tvil på hva jeg heller skulle likt å se på en Norwegian hale. Kanskje jeg begynner å bli gammal? Men ikke så gammal at jeg heller vil ha Wenke Foss!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Antyder de at jeg er gammel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Tja, jeg stemte på "mr. Flåklypa", Ivo Caprino... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.