David Kristiansen Olsen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hallo! Onsdag 28. mars har jeg trening på Værnes fra 19-22 lokal. Dere er alle velkomne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 GLJ94LX kommer ramlende innom fra Hamburg :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei. Jeg som mentor sliter desverre med nett i dag. David trenger bra trafikknivå for.progresjon i treningen da han er dyktig nok.under rolige forhold. Om en aktiv.mentor er tilgjengelig er det flott med en vikar her. Training director er notified og har siste ord. Mens jeg håper på.nett.i.siste liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Update nå svarer DNS igjen etter huseier kom hjem pjuh så får håpe det vedvarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 ingenting for de med flyskrekk på Værnes! ENVA 281550Z 29024KT 9999 SHRA FEW018CB BKN025 05/02 Q1008 TEMPO 27030G40KT 4000 SHRA BKN012CB RMK WIND 670FT 29032KT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg hadde 190/20 på 1000 fot så det var godt med krossvind også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Kristiansen Olsen Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Takk til alle som fløy i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Erik_Aarsheim Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Takk det samme. Alltid morro å fly når det er live coverage på vatsim, og særlig med de dyktige kontrollerne vi har i Norge - unicom er liksom ikke helt det samme. Jeg fløy forøvrig NAX533 og fikk et merkelig problem etter takeoff - nemlig veldig dårlig trust, og slow climb.... Fikk liksom ikke nesa opp uten at farten sank dramatisk. Viste seg at en av motorene enten hadde stoppet, eller gav mye dårligere trøkk enn den andre (men jeg fikk ingen varsel eller indikasjoner noe sted annet enn at AT slo seg av og nektet å gå på igjen), at noe var galt med motoren syntes etterhvert på fuel-forbruket - etterhvert var det markant mere fuel på høyre side og venstre tanen viste IMBAL.....Kjørte derfor en omstart den høyre motoren midair, og da ble det liv i den gitt. Etter dette funket AT også, og jeg fikk klatret som normalt oppover. Deretter måtte jeg selvsagt også stenge fuelpumpa på venstre side og crossfeede begge motorene fra høyre vinge for å gjenvinne balansen over litt tid..... Resten av turen gikk fint, og landing gikk greit... Artig når det skjer litt og alt ikke bare går helt A4 :-) Morro med Norsk online dag..... skal prøve å få vært med på disse fremover når tiden strekker til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.