Gå til innhold

AIP Norge, papir utgave med 5.stk permer selges


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Selger mine 5 permer med AIP Norge. Disse inneholder prosedyrer og opplysninger om alle offentlige norske flyplasser.

 

Det følger også med oppdateringer av kart og opplysninger som jeg har fått i posten, men jeg har ikke hatt tid til å bytte ut alle de gamle med de nye. Derfor følger dette med.

Jeg har oppdatert noen flyplasser og det er: Sola ENZV, Gardermoen ENGM, Flesland ENBR, Kjevik ENCN, Molde ENML, Rygge ENRY, Torp ENTO, Tromsø ENTC, Værnes ENVA, Bodø ENBO og Ålesund ENAL

 

Alle flyplassene er lagt i alfabetisk rekkefølge. Kartene og permene er godt bevart.

 

Alt går for 3200kr + frakt.

Ordinær pris er 4000kr, men når du kjøper alt dette må man legge alt inn i permene selv og det tar litt tid. Derfor er prisen min som den er.

 

Info: Man kan abonnere på kart og opplysninger ved å send mail til distribusjon@norskaero.no. Det koster noe rundt 1000kr tror jeg og det varer i 1år før man må betale på ny

 

Her en liste om hva de 5 permene er:

 

3 av permene inneholder AIP Aerodromes (AD)

 

1 av permene inneholder AIP General (GEN) og Enroute (ENR)

 

1 av permene inneholder AIP Supplement (SUP)

 

Her er det litt bilder av det som jeg selger:

 

Alt samlet

DSC_0012-1.jpg

 

DSC_0006-4.jpg

 

Her er oppdateringene

DSC_0009-3.jpg

 

DSC_0007-5.jpg

 

 

 

Hvis du er interessert ta kontakt via PM! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på tide. Gratulerer! :) Må si jeg nesten var i ferd med å kjøpe det av sympati, men så husket jeg hvor lang tid jeg brukte på å brenne opp disse papirene i peisen da jeg selv abonnerte på det, og ikke lenger gadd å legge dem inn i permene... :crazy: Det var før det var papirsortering da. Var nok eneste huset i mils omkrets det kom røyk fra pipa av midt på sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...