Gå til innhold

Gammel helgehumor


Bjørn Olav Henjum

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Jeg har nettopp gjenoppdaget dette nettstedet etter mange års pause. Det er forresten utrolig hyggelig at Dag fortsatt holder liv i leiren!

 

Mens jeg mimret litt med å gå i gjennom tidligere innlegg, fant jeg jeg dette. Jeg synes det er like tidløst morsomt nå som det var da, selv om det er fra et par versjoner av FS siden:

 

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=2157&Number=10918#Post10918

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte! Hyggelig å 'se' deg igjen :)

 

Folkens, dette er en kar som var (eller er) veldig respektert i det Store Internasjonale FlySim Miljøet for sine fantastiske paneler, og selvfølgelig for sin fantastiske sans for humor.

 

Jeg bøyer oss i støvet... :P

 

Og forresten (glemte det viktigste!), dette er forfatteren av historien dere finner under linken ovenfor.

 

Veldig hyggelig å se at gamle 'nerder' fortsatt er her! :) Vel jeg snakker for meg selv... Jeg er en nerd. Vet ikke hva andre er... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...