Torkil Riiser Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Flere her inne som tar turen oppover? 18 nasjoner ankommer øya..... Blir utrolig bra med Spotterday på fredagen, dagen før stevnet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg har meldt meg på spotterdagen, men med mindre jeg finner på noe veldig lurt så må jeg nok droppe hele greiene, det blir litt for knotete å komme seg ut til Ørlandet på lørdagen. Tror nok heller jeg satser på at vi får noen "fast jets" til Kjeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg skulle også tid, men ingen overnatting er ledig i nærheten, så da kutter jeg ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 14. mars 2012 Premium Medlem Del Skrevet 14. mars 2012 Påmeldt til Spotters day Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.