Einar Kristiansen Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hei. Litt kort varsel men det vil bli litt aktivitet på Evenes i kveld mellom kl 22.00-23:00. I skrivende stund er 6 stykker som kommer oppover fra Tyskland og Frankrike med equipment/pax. Hvis det er noen som kjeder seg så er det flott med litt ATC i nord i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Vi er litt forsinket på grunn av mye trafikk på Langen Radar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg tar ENEV_TWR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Synd at jeg måtte stenge ned ENEV_TWR før flyene kom. Fikk problemer med voice com først, og senere hang voice com dialogboksen i Euroscope hver gang jeg forsøkte å starte opp. Det virket som om ENBD_CTR også hadde problemer med kommunikasjonen og stengte ned tidlig. Det er nok et snev av elektronisk krigføring med i øvelse Cold Response! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Hehe.Ingen ploblem,slikt skjer også i den virtuelle verden.. Takk for at dere stilte opp,vi landet trykt med MYE utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Skulle nesten laget et lite event ut av det der. Bare det at det kommer 6 fly oppover på eget initativ idag er jo et lite grunnlag bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ja det var moro, satt og studerte hva slags fly som kom og hvilken last de hadde for å gi dem riktig parkering på ENEV. Så jeg lærte meg litt om ENEV i det minste. Har ikke sittet ATC der før. Husk at de skal ned igjen etter øvelsen 21. - 23. mars! http://forsvaret.no/aktuelt/ovelser/coldresp12/Sider/om.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Bodø stengte ned pga nettet sa natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.