Paulo Fernandes Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 I dag fløy jeg Oslo - Alicante med 737-800 (LN-DYC). En flott dag på "jobben" for Virtual Norwegian! Turen ble selvfølgelig fløyet på Vatsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nice! Får lyst til å fyre opp simmen nå, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 5. mars 2012 Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2012 Flott bildeserie dette! Ser at du også har litt dårlig PAPI belysning på dette LEAL sceneryet fra Eiresim, eller er det bare jeg som ser dårlig? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Flott serie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Fantastiske bilder, kjenner det klør i pilotfingra når jeg ser slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Tusen takk folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Knall fine bilder må jeg si Kan jeg spørre om du har en link til dette Gardermoen sceneryet? Så egentlig bedre ut en Aerosoft GardermoenX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Sceneriet jeg har er til FS9 og er gratis. Den er en del av den Norske flyplasser-pakken som man kan laste ned fra flightsim.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Okay! Veit du om pakken til FSX også har en så bra Gardermoen? Da går jeg lett over til Norske flyplasser med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.