Gå til innhold

Microsoft Flight! til xbox 360 ?


Øyvind hagen

Anbefalte innlegg

Jeg tror at det vil ikke bli så ille som dere tror fordi: Så lenge Flight! har detaljerte plasser flere plasser i verden enn bare en liten del av Hawaii der vi skal fly missions, men altså andre deler av verden har f.eks 300m mesh, og noen flyplasser som handler om missions. Så tror jeg at det vil bli bra.

 

Ærlig talt, jeg har sluttet nesten å spille PC spill pga problemer, med Xbox 360 og Playstation 3 har jeg aldri hatt problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er vell ikke Xbox 360 så fryktelig kjent for å ha best hardware innabords.

Hadde det kommet til 360, så tror jeg dei må ha tonet det såpass ned på grafikk, at det rett og slett ville vert bedre å bare hatt det på PC.

Merker det på BF3 at grafikken er sånn på grensen på 360 at det begynner å lagge av og til. Så kor stor fordel man vil få av å få det til 360 stiller eg meg ganske kritisk til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Synes styringa på feks Ace Combat til xbox er veldig utvanna for at det skal være styrbart med joypad. Håper i såfall de legger inn støtte for joystick, men pc-stikker fungerer vel ikke med xbox360...

 

2) Merker meg at MS Flight har skapt så mye furore at avsim måtte stenge forumet...

 

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...