Kjell Dahle Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Skjønner ikke helt hvorfor vi ikke heller satset på denne elegante franske svanen med muskler av stål. Den kunne vel beskyttet oss like godt som den litt klumpete og trege amerikanske gåsa? Den er jo ennå ikke flyvedyktig for oss. Kanskje vi nordmenn er litt redde for franske elegante damer, runde amerikanske blondiner er litt tryggere? Vel, ikke så saklig akkurat, men et fint fly er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen revheim Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 jo det er sant, men dette er politikk det er ikke det samme som fornuft EKS : NSB fornebu verdø radar bodø flymuseum bybane osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg er helt enig i at Rafale er blant de lekrere nye maskinene, men til tross for at hun allerede har kamperfaring (og tilogmed en air to air kill), så er hun ikke et femtegenerasjonsfly og kan heller ikke sammenligne seg med disse. Men lekker er hun, og jeg håper at Dassault får solgt henne til flere enn bare India. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Om vi skal kjøpe fly etter utseendet får Forsvaret begynne å kjøpe opp luftdyktige Spitfire rundt omkring. Koster sikkert mindre i timen når det kommer til stykket og, om ikke så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei, hvor kjøper man denne? et av mine favoritt fly :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Dahle Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Dette er en Freeware, mange varianter finnes på www.simviation.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.