Gå til innhold

2 fra XP10


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hentet XP10 i posten for noen dager siden, og jeg er imponert!

 

Eneste minuset hos meg er vel at eg ikke får den FPS`en jeg vil ha, men det kommer sikkert etter litt searching siden det er min første gang med XP (Ola-Haldor: HJELP :blush: )

 

Jaja... Her er 2 shots jeg tok i går kveld :)

 

VIGGEN37_1.jpg

 

VIGGEN37_2.jpg

 

[size:8pt]Feel free to leave a comment![/size]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere screens fra den lovende simmen XP10... Denne gangen fra de norske fjorder + litt av CRJ200 fra JRollon, Default Avanti og default 747-100 NASA.

 

Bømoen i bakgrunnen og Voss rett under.

avanti_1.jpg

 

Neste 3 vet eg ikke hvor i landet jeg tok, men flott var det.

avanti_4.jpg

 

avanti_5.jpg

 

avanti_6.jpg

 

Litt CRJ200.

CRJ200_1.jpg

 

CRJ200_12.jpg

 

Og til slutt litt fra 747-100`en uten fæærga på toppen.

B747-100NASA_1.jpg

 

B747-100NASA_2.jpg

 

Håper dere likte de! :)

 

[size:8pt]As usual feel free to leave a comment![/size]

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å få flyene i XP til å oppføre seg realistisk, de føles altfor nervøse og "vinglete", har du funnet en måte å fikse dette på Benjamin? Hvis det er sånn ting skal være i XP så forstår jeg ikke hvorfor folk roser det så til de grader opp i skyene. Grafikken kan jeg leve med, men ikke fly som føles som papirfly...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav: Utifra det eg har lest og sett, men selvfølgelig ikke prøvd skal FMS i 747`en være brukbar.

 

Hans-Olav: La ikke merke til tregrensen før no, men som du sier så er det et pluss i boken til X-Plane! Kommer sikkert litt flere bilder i denne tråden i løpet av uken ;)

 

Fredrik: I begynnelsen var det helt forferdelig å fly, men etter å ha kalibrert riktig og satt ned realismen i kontrollerene funker det utrolig bra... Og ting blir jo ikke mindre bedre når man får TrackIR 5 til å funke etter litt lesing! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...