Benjamin Hennes Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei! Hentet XP10 i posten for noen dager siden, og jeg er imponert! Eneste minuset hos meg er vel at eg ikke får den FPS`en jeg vil ha, men det kommer sikkert etter litt searching siden det er min første gang med XP (Ola-Haldor: HJELP :blush: ) Jaja... Her er 2 shots jeg tok i går kveld [size:8pt]Feel free to leave a comment![/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Noen flere screens fra den lovende simmen XP10... Denne gangen fra de norske fjorder + litt av CRJ200 fra JRollon, Default Avanti og default 747-100 NASA. Bømoen i bakgrunnen og Voss rett under. Neste 3 vet eg ikke hvor i landet jeg tok, men flott var det. Litt CRJ200. Og til slutt litt fra 747-100`en uten fæærga på toppen. Håper dere likte de! [size:8pt]As usual feel free to leave a comment![/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav-Moldestad Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 ikke akkurat imponert i forhold til fsx. hva mener du? fungerer fmc i flyene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans-Olav Malkenes Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det første eg la merke til var at man her kan sjå tregrensa, det ser ut som man har forstått at det verken blir drevet jordbruk eller vokser skog høgt oppe i den norske fjellheimen! 1 poeng til XP10 for den! Ser gjerne fleire bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har ikke klart å få flyene i XP til å oppføre seg realistisk, de føles altfor nervøse og "vinglete", har du funnet en måte å fikse dette på Benjamin? Hvis det er sånn ting skal være i XP så forstår jeg ikke hvorfor folk roser det så til de grader opp i skyene. Grafikken kan jeg leve med, men ikke fly som føles som papirfly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Olav: Utifra det eg har lest og sett, men selvfølgelig ikke prøvd skal FMS i 747`en være brukbar. Hans-Olav: La ikke merke til tregrensen før no, men som du sier så er det et pluss i boken til X-Plane! Kommer sikkert litt flere bilder i denne tråden i løpet av uken Fredrik: I begynnelsen var det helt forferdelig å fly, men etter å ha kalibrert riktig og satt ned realismen i kontrollerene funker det utrolig bra... Og ting blir jo ikke mindre bedre når man får TrackIR 5 til å funke etter litt lesing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.