Gå til innhold

Nyheter fra PMDG :)


Erik Kristoffersen

Anbefalte innlegg

Kan ikke garantere noe, men tror ikke det er Dash 8. Robert sa på forumet for noen uker siden, at det kommer til å overraske noen, og glede andre.

 

We'll have some a preview of the [censored] soon enough. I think it will come as a shock to some and giddy surprise to others.

 

Kjenner noen av dem i PMDG og etter det jeg har hørt så snakker vi om noe på JS41 "nivået" - altså en maskin som ikke er fullt så avansert. Kanskje Dash 8, kanskje ikke. Vi får se!

 

EDIT: Når jeg leser sitatet noen ganger igjen, så kanskje det faktisk ER Dash 8... Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at det på Facebook-siden står "announcements" som antyder at det er flere nyheter på vei. Både SP til JS41, B777, Dash 8, SDK og BBJ og militærmodeller av NGX er alle på sett og hvis allerede annonsert. Vi vet de er på vei. Jeg vil derfor bli litt overrasket, om det skulle være en av disse som ble annonsert.

 

Ting jeg, her og nå, kan tenke meg dette gjelder er: PMDG har en god stund nå nevnt "a secret Project", som kanskje kan være det som nå skal bli avslørt. Robert Randazzo har også flere ganger nevnt et program, som gjør at man kan simulere airline prosedyrer sammen med NGXen, skal være under utvikling. Flere av medlemene av PMDG har også ytret ønske om å lage et nytt 747 på den nåværende NGX plattformen. Det er også nå kjent at PMDG har hatt en mann på teamet til å undersøke muligheten for å porte PMDGs produkter fra NGX og videre over til X-plane. Kanskje de nå har tatt en avgjørelse om å støtte X-plane, og kanskje også LMs Prepar3D. I tillegg foreligger det en avtale om at PMDG kan selge de orginale 777 manualene, slik de gjorde til 737, så dette kan kanskje også bli annonsert.

 

Dette er selvfølgelig bare spekulasjoner fra min side, basert på hva jeg har sett PMDG har skrevet og hintet om på forum og facebook. Det skal bli spennende å se hva som faktisk blir annonsert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes vel ikke som endel av announcements men sjekk dette!!

 

Real life sales or use figures really have nothing to do with what we decide to make... We made an MD-11 and a J41' date=' both of which are fairly rare. We'll have pretty much everything we need to make a -8 cockpit from the 777 and the[b'] 400 2.0...[/b]

 

Altså en bekreftelse på at den ny 747 modell er på vei! De har jo snakket om det lenge, og at dersom de skulle gjøre det, så blir den bygget opp fra grunn av igjen, så dette kan bli stilig! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var "Secret Project #1" avslørt og dette ser ut som en ny serie fra PMDG: PMDG Classics Line. Først ut her er DC-6B Cloudmaster. Jeg postet også om det her og Roberts forumpost/annonsering, med bilder, kan du se her :)

 

I andre nyheter: SDKen til NGX er ute av den juridiske hengemyra. Software-oppgradering hos PMDG har gjort at SP1c trenger noe mer testing og vil bli utgitt i løpet av de kommende dagene eller ukene. SDKen vil bli utgitt samtidig, da disse er avhengig av hverandre.

 

De første preview bildene av PMDG 777 kan forventes innen slutten av første kvartal i år, det vil si i slutten av Mars.

 

PMDG har nå begynt konverteringen av et av deres fly til X-plane, og de bekrefter at de VIL utvikle for X-plane også. De vil ikke si hvilket fly dette gjelder. De innrømmer dog at X-plane fører noen bekymringer med seg, sett fra et markedsførings ståsted.

 

PMDG vil i første omgang forby folk å bruke PMDG sine produkter i Prepar3D, men antyder samtidig at det kan komme spesiallisenser senere, som kan tillate denne bruken.

 

De som har bestilt Backup-CD fra PMDG, vil få tilsendt denne etter SP1c release, da dette vil bli siste SP1 release.

 

Les mer om dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMDG vil i første omgang forby folk å bruke PMDG sine produkter i Prepar3D, men antyder samtidig at det kan komme spesiallisenser senere, som kan tillate denne bruken.

 

Hva jeg gjør med hva jeg har kjøpt og betalt fra dem på min egen maskin skal de drite i.. Sorry for et lite utbrudd men blir lettere provosert av PMDG til tider. Jeg misliker også sterkt at man må BETALE for å laste ned noe man allerede har kjøpt fra dem fra før, og det er hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker å støtte dem. Samtidig så lager de så fordømt gode produkter at det er vanskelig å la vær.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...