Remek Kaluzynski Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Vet noen når microsoft flight beta kommer ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Den er ute, men det er Invitation Only foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Thomas Nerland Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tror ikke du har så veldig lyst til å prøve den heller. Jeg er beta tester, og alt jeg kan si er at det er et kjedelig og mangelfullt SPILL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Selv om jeg vet at det i grunn ikke er lov å snakke om Betaen av Flight, må jeg være enig i posten over. Flight er rett og slett et kjedelig spill.. Det er ikke nærheten av andre fly simulatorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Nei det spillet der var dårlig du hehe:) Makan til møkk skal man lete lenge etter. Nei holder meg til FSX jeg for min del;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg bli vel kjølhalt for dette, men hvis man tar Flight for det det er og ikke hva mange ønsker at det skal være, så syns jeg faktisk ikke det er så verst. Grafikken er relativt god, god framerate selv med alt satt på fullt. Jeg tror Flight kan bidra til at terskelen inn til denne hobbyen blir lavere enn den er i dag, og det er bare positivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Enig med Fredrik her. Det er dessuten ganske urettferdig å sammenligne et produkt som har vært ute i flere år opp mot ett som ikke enda er ute av Beta. I motsetning til hva mange tydeligvis tror, så er ikke en Beta et ferdig produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.