Gå til innhold

F-16 Tiger


Terje Tjæreberget

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lurer på om det er noen som har noen tips til hvor man kan finne bilder av Norske F-16 med Tiger motiv.

 

Har funnet noen med hjelp av min venn "google" og noen ved å registrere meg som bruker på Forsvarets mediearkiv.

Har brukt søke-ord som; f-16 falcon, norwegian f-16 fighter jet,norwegian f-16 338 tiger .

 

Noen av dere som sitter på informasjon om hvor mange f-16 som har slikt motiv, hvor de er stasjonert osv. eller tips om hvor /hvordan man kan finne det ut. Om det i det hele tatt finnes noe informasjon om dette.

 

MEN håper det er flere bilder der ute enn de jeg har funnet frem til, noen gode tips?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Tusen Takk for svar og information :):):)

 

Mange av disse bildene har jeg faktisk ikke sett.

 

Søndag 5 februar går en tattovør løs på ryggtavla mi , for å lage ett scenery med Norsk F-16 med Tiger motiv, som forøvrig gjøres ferdig Fredag 17 Februar.

 

Derfor ville jeg ha flest mulig bilder å vise han, er jo viktig å finne den riktige "komposisjonen"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...