Gå til innhold

FLG 2012


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Da var jeg vel hjem etter ei stor helg.

Meget hyggelig å hilse på både nye og gamle bekjentskaper.

 

Etter denne helga er hjerna full av inntrykk på god stemning, gode komentarer, intresante tips både på soft og hardware og ikke minst en tur i Beech simulatoren som rett og slett var helt rå.

Jeg kan med hånda på hjertet si at før denne Beech turen så hadde jeg nok sikkert med flere andre innbilt meg at:

"Yess, jeg er såpass dreven på flysim at jeg sikkert hadde klart å lande ett fly uten problemer hvis det hadde vært nødvendig"

Vel denne simulator turen ødela den illusjonen.

Makan til landinger denne dagen er det vel lenge siden instruktøren har vært med på tenker jeg.

Men fytti ******* så moro.

 

Stooooor takk til gutta på Lufttransport i sammarbeid med Geir som gjorde dette mulig.

 

Jeg vil også sende en stor takk til alle deltagere, besøkende og ikke minst resten av Crewet for ei kjempehelg.

 

Jeg gleder meg allerede vilt til neste FLG-- :grin:

 

Vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei. Ønsker og bruke litt mere tid på ny dato for flg, dette fordi vi ser på koordinering med våre svenske venner. Jeg kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for i år! Gøy å treffe dere, som vanlig! :)

 

På VATSIM-fronten kan vi skilte med 230 flybevegelser på Gardermoen, i døgnet lørdag fra 00:00UTC til 23:59. En soleklar nr. 1 i hele verden.

 

Det er 80 mer flybevegelser enn andreplasen, Lisboa, som også hadde realtime event :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei, det jobbes i bakkant, og info kommer når den er klar. Og sjansen er vell relativ stor da vi har gjort dette 5 ganger før:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei, akkurat nå kan jeg ikke jeg bekrefte 2013, men tror at det vil komme en bekreftelse på no go eller go for 2013 etter sommeren. Men han må ikke betale nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...