Gå til innhold

FLG 2012


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad

Var nødt til det Birger, beklager. Vi er veldig fokusert som sagt på at dette skal være bare kos og fjerner eventuelt alle årsaker som kan produsere snag. Og det er vanskelig for oss og vite om en under 18 er plassert på et rom med tilgang til alkohol, da er det desverre lettere og sikrere at det gjøres slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei.

 

I forbindelse med FLG trenger vi og teste en server, er det noen som kunne tenke seg og bli med og teste en flight med default Kingair 350 på MP fredag kl 21? jeg trenger flest mulig.

 

Jeg eller Fred kommer med tekniske data i denne posten ila kvelden morgen dagen. La oss fly fra ENGM til ENZV. Ingen fly vær bare vanlig realwether. Server skal da gi dere realweater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Måten du kobler deg opp på er som følger: du starter din FSX, velger Multiplayer og så koble til direkte, her bruker du 193.90.31.182. ingen passord i kveld etter kl 20, velg fly, og startsted som er engm. Velg gjerne hevy, vanlig eller hva du måtte ønske. Bare ikke noe med våpen pakke etc. PMDG. LEVEL-D og deafult fly er ok i kveld. Vi flyr Gardermoen til Bergen kl 21. skarp. Husk og laste fuel. Du trenger ikke være på komunikasjon da dette er bare en test. Takk for at du eventuelt blir med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Velkommen. Det er viktig for meg og si at vi aldri sitter igjen med penger etter FLG, det er 100% non comersial. I snitt taper vi 10-20 K i året, så deltager avgiften deres går med i hovedsak til og dekke lokaler og alt stasj rundt dette.

 

Nå er det under en uke til folkens, og jeg kan bare si følgende. Vi er i rute og jeg satser på tidenes FLG, det er kjempe oppslutting i år og det er hyggelig for oss som jobber litt i kulissene med dette. Alle i teamet har gjort en kjempe innstats og vi gleder oss til og treffe dere neste helg.

 

Fortsatt god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Anny time, men Lørdag er jo intresang da Werner og co kjører vatism kansje. Skal du fly DC10 sim, er det også lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...