Gå til innhold

FLG 2012


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad

Hei folkens.

 

Da minner jeg om at dere som har fått mail om sim, må svare innen 20.00 i dag, 20.01 er forsent :-) Vi trekker ut de som skal få muligheten basert på tildligere kriterier kl 21 i dag.

 

De som blir trukket ut får mail om dette ila kvelden. Ha en god aften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei folkens! Nå nærmer FLG seg med stormskritt! :D

 

I den forbindelse er det behov for en liten presisering for deltakere under 18 år. Dere har alle mottatt et vergeskjema som skal fylles ut og sendes inn på forhånd. Det har kommet noen spørsmål rundt dette med verge, og vi har derfor behov for å oppsummere noen krav rundt dette:

 

- verge må være minimum 23 år

- verge skal være med til arrangementet ved innsjekking

- verge kan være annen person enn foreldre/foresatte

 

Har du ikke foreldre/foresatte som kan være med til arrangementet, så kan du prøve å skaffe deg en verge blant en av de eldre deltakerene som kjenner deg, og som har lyst til å ha ansvar for deg gjennom arrangementet. Dette forutsetter selvfølgelig at du får lov av dine foreldre/foresatte.

 

Hilsen

Øyvind & Øystein

Sikkerhetsansvarlige FLG2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de som ikke har mulighet å skaffe verge kan rett å slett ikke delta å vi som allerede har bestillt fly biletter å betalt Deltaker avgift, vi må avbestille? Det burde nå gått ann å fått til en enklere ordning, holder det ikke med å snakke med foreldre via telefon, altså, tror nok de fleste foreldre setter seg på neste fly om det skulle skje noe.

 

Mener ikke å virke aggressiv eller sint :)! Håper bare det finnes en enklere måte, hvis ikke kan vi ikke delta å må avbestille flybilettene våre osv.

 

 

Søker 5 verger til 3 haugesundere på 16 år å en stavanger gutt på 16 år og Meg på 17, anyone ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Koslig at du er med, slik jeg kjenner denne gjengen så er dette utvilsomt vårens vakreste eventyr. Det er så fantastisk at man faktisk klarer og få til noe slik uten at noen tjener penger på dette, det er en fantastisk holding fra både deltagere, sponsorer og teamet bak dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Jeg burde jo tatt lokalt ansvar i og med at jeg jobber i Hatteland og vi er lokalisert i bland annet Haugesund. Men dette er jeg sikker på at vi finner en løsning på. Det er mange ansvarlige mennesker her. Folkens skal vi hjelpe noe kjekke ungdommer i fra Haugesund? Jeg har så mye annet og fokusere på under eventet at jeg tror ikke jeg skal ta på meg mere, men sikker på at det dukker opp noen under meg i tråden her :-) Og jeg tror ikke at dere vil ønske meg som verge alikevell, da blir det rommvask, oppstilling på parkerings plass 0600, med nypusset joystick og kapteins uniform :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjent med Verge angående FLG, hadde min far som verge Flg 07. Da var jeg 12-13 år, er nå 17 å føler meg voksen nok til å klare meg i Oslo på hotell alene, men det handler om som sikkerhet å ansvar så jeg har full forståelse, men at HVIS noen ikke har mulighet til å ha med verge eller finner noen som skal på FLG så hadde det jo vært litt trist hvis dette hindret deltagelse, men alt løser seg nok, FLG har et veldig bra team :)!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det er kjempflott at dere stiller opp for ungdommen Fred og Birger! Jeg har fått beskjed fra et par stykker, som ikke har fått tak i verge. Anbefaler at disse personene kontakter Fred eller Birger på PM, så ordner det forhåpentligvis seg.

 

PS: Husk å sende inn vergeskjemaet på forhånd, slik at vi har oversikt over hvem som har ansvar for hvem.

 

Hvis det er enda flere som har problemer med å ha med seg egen verge, så post i denne tråden, og søk hjelp.

 

 

Hilsen

Øystein Hansen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er helt krise, og du pakker sammen alt, henger på ferdig betalt lapp etc, så kan jeg sikkert ta vare på den til Mandagen, og levere den på posten. Bor ikke på Jessheim lengre, men går på skole der, så er der hver eneste dag. Eller så er det jo en del folk herfra som jeg vet kommer i fra området som sikkert kan hjelpe:)

 

Ps: Skal ikke på FLG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Flg-Teamet.

 

Har dere regnet med at det er 18 års grense på innsjekk på hotellet selv under FLG ? Har hørt at mange under 18 har bestilt hotell. Å jeg er usikker på om verger som ikke er foreldre/bekjente har lyst å sjekke inn for de eventuelt gjelder, og er dette i det hele tatt lovlig ?

 

Hvordan kan dette løses ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen hotellsider står det at det er 18 års grense på å sjekke inn, noe det ikke gjør på Best Western,derfor sendte jeg en mail og fikk som svar:

Hej Alexander.

 

 

FLG har en aldersgrænse på 18 år.

 

 

Ha en fin dag!

 

Jeg sendte altså som spørsmål " Finnes det noen aldersgrense på sjekk inn helgen 16-18 mars under FLG-Lanet ?

 

Jeg vil bare være sikker på at jeg ikke kommer å blir nektet sjekk inn å står der som en t.ulling etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...