Kenneth Sivertsen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 [video:youtube] [video:youtube] Lånt av naboforum flyprat.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Flott! Hvilken flyplass tar Fokkern av fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Heftig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sandøy Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Flott! Hvilken flyplass tar Fokkern av fra? smile Ganske sikker på at det er Congonhas i Sao Paulo, Brasil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Edit, der att denne jeg la ut er samme som den første fra Kenneth. :blush: My bad.. http://www.flabber.nl/linkdump/video/rustgevende-blik-vanuit-een-cockpit-10232 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Riiser Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Bra video,og for en sinnsykt deilig arbeidsplass.Angrer bittert på at jeg ikke brukte tiden bedre på skolen!!Er det for sent å begynne på utdannelsen i en alder av 35? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Fine videoer som nok en gang ødelegges av musikk. Hva er problemet med å lage videoer som inneholder cockpitlyder,radiokommunikasjon og motorlyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Riiser Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hvis du går inn på siden til han som har lagt ut videoen,så ligger det klipp uten musikk der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hver sin smak. Jeg synes de videoene ovenfor gjør seg bra med musikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det for sent å begynne på utdannelsen i en alder av 35? Overhodet ikke, det er jo tredve år til du som flyver må pensjonere deg. Nå har du kanskje litt mer å falle tilbake på, og kanskje hus og hytte å basere et lån på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Finnes da fotball proffer i dette landet som har "konvertert" til pilotyrket omtrent rundt den alderen. Handler vel mer om økonomisk handlerom. Ei så kostbar utdaning skal nå tross alt betales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Westlund Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 har vurdert samme tanke....jeg bikker 35 i år, og har lurt litt på og se på en karriere som pilot. Hva er sjangsen for å få jobb når man er såpass "gammel"?? Man hører jo at det er behov for piloter, men vil tro at den yngre garde vil bli foretrukket. Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Riiser Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Tror kanskje det kan være en fordel å ha noen yrkesaktive år bak seg...prøver i hvertfall å overbevise meg selv om det Livserfaring teller jo en del det også.Sitter og tenker hardt om dagen...er jo steike dyrt,og uten noen jobbgaranti så bør man tenke seg om et par ganger.Hvis du ikke har den millionen i madrassen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Rønning Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Bra video,og for en sinnsykt deilig arbeidsplass.Angrer bittert på at jeg ikke brukte tiden bedre på skolen!!Er det for sent å begynne på utdannelsen i en alder av 35? Vel jeg sitter å tenker det samme selv. Har jævlig lyst til å bytte fra Bankmann til Pilot, selv :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.