Carl Nelson Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg fløy på VN fra ENBR til ENGM, da jeg plutselig oppdaget denne "tråden" med en liten ball hengende etter halen på flyet mitt. Noen som vet hva dette er for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Sonia Hennig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 det er en liten kule med nervegass som myndighetene bruker til å forgifte oss med, nå også inne i FSX. (for å få oss til å ukritisk elske MS Flight) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hva er det som er funksjonen til den ballen der egentlig? Har sett den på testflyvninger og sånt fra Boeing.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kanskje hun heller heter (het) Sonja Henie? 10 VM og 3 gull i OL. Også kjent som en av de tidligste som foretok plastiske operasjoner på nese, kinn etc. Hmmm .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.