Gå til innhold

PC selges (ny)


Anbefalte innlegg

Har en som skulle kjøpe ny pc, men som har trekt seg, det betyr at jeg har liggende en komplett pc tilpasset FSX klar for henting ifra komplett. Denne selges komplett, og ferdig montert med Windows7 instalert, og klokket til 4.6Ghz.

 

Handleliste: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1010793&su=726E783C-14D7-4FA7-A2EA-49A7F1A55B58

 

Ønsker å selge denne her, slik at jeg skal slippe å sende hele sulamitten i retur. Ta kontakt på pm om du er intresert.

 

Pris 14600.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at pris påslaget er fordi han har bygget opp maskinen og brukt sin tid til å bygge, teste, installere, teste, overklokke og deretter teste igjen for å konkludere at maskinen er stabil?

 

Stemmer!!

Pris ferdig pc: 14.600,00

deler: -12.279,00

Frakt komplett: -99,00

Frakt ifra meg til kjøper -450,00 (2kolli)

Arbeidspenger: 1.772,00 (normalt 2000)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her falt logistik systemet mitt ut. Jeg fikk inntryk av att du hadde innstalert OS, tweaka og rydda PC og OS slik att du skulle ha noe for den jobben. Så har du enda ikke henta den ut fra leverandør :confused: men enda skal ha 2.400,- Nkr for å ha bestilt den til 12.200 eller hva det var?

Er det jeg som har gått glipp av no her eller er det to som prater forbi hverandre. Er PCn hos leverandør i orginal embalasje og ubesudlet av meneskeføtter eller der den satt sammen, tweaka og klar?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PCn er sendt ifra levrandør, og ligger klar til utlevering. Den er ikke montert enda, det vil si at den må bygges, tweekes og instaleres for den er klar til bruk. Og dette blir ikke gjort før jeg har en eventuelt kjøper til den.

 

Edit: Ser nå at det har blitt brukt en formulering tidligere som gir intrykk av at den alt var ferdig bygget, tweket og instalert. Det er den ikke, og jeg må bare beklage at det er blitt formulert på den måten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...