Steinar Grindstein Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har en som skulle kjøpe ny pc, men som har trekt seg, det betyr at jeg har liggende en komplett pc tilpasset FSX klar for henting ifra komplett. Denne selges komplett, og ferdig montert med Windows7 instalert, og klokket til 4.6Ghz. Handleliste: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1010793&su=726E783C-14D7-4FA7-A2EA-49A7F1A55B58 Ønsker å selge denne her, slik at jeg skal slippe å sende hele sulamitten i retur. Ta kontakt på pm om du er intresert. Pris 14600.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Du legger på prisen 2.400 for å bli kvitt den altså? :confused: Eller er det noe jeg ikke har fått med meg kansje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Regner med at pris påslaget er fordi han har bygget opp maskinen og brukt sin tid til å bygge, teste, installere, teste, overklokke og deretter teste igjen for å konkludere at maskinen er stabil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Regner med at pris påslaget er fordi han har bygget opp maskinen og brukt sin tid til å bygge, teste, installere, teste, overklokke og deretter teste igjen for å konkludere at maskinen er stabil? Stemmer!! Pris ferdig pc: 14.600,00 deler: -12.279,00 Frakt komplett: -99,00 Frakt ifra meg til kjøper -450,00 (2kolli) Arbeidspenger: 1.772,00 (normalt 2000) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja det forandrer sagen sa snekkern han sagde i spiker Sikkert ikke noe å si på prisen men nå har jeg handla litt vel mye ei stund. :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 13. januar 2012 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2012 Hvis du må sende i retur Steinar, må du da demontere hele sulamitten og legge delene i orginal embalasjen for å få refundert beløpet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Nei det slipper jeg da varene enda ikke er henta på utleveringsstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Her falt logistik systemet mitt ut. Jeg fikk inntryk av att du hadde innstalert OS, tweaka og rydda PC og OS slik att du skulle ha noe for den jobben. Så har du enda ikke henta den ut fra leverandør :confused: men enda skal ha 2.400,- Nkr for å ha bestilt den til 12.200 eller hva det var? Er det jeg som har gått glipp av no her eller er det to som prater forbi hverandre. Er PCn hos leverandør i orginal embalasje og ubesudlet av meneskeføtter eller der den satt sammen, tweaka og klar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg oppfatter det som om han skal bygge den sammen, tweake og ordne før den evt. selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 PCn er sendt ifra levrandør, og ligger klar til utlevering. Den er ikke montert enda, det vil si at den må bygges, tweekes og instaleres for den er klar til bruk. Og dette blir ikke gjort før jeg har en eventuelt kjøper til den. Edit: Ser nå at det har blitt brukt en formulering tidligere som gir intrykk av at den alt var ferdig bygget, tweket og instalert. Det er den ikke, og jeg må bare beklage at det er blitt formulert på den måten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.