Gå til innhold

Tips til reisemål og reiserute


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

OK folkens. Undertegnede fyller 40 år i november, og jeg har bestemt meg for at den ikke skal feires her på berget, men i utlandet. Enten USA eller Østen.

 

Noen som har noen forslag til reisemål og reiserute. Har noen kreterier.

 

Ikke Air France, SAS og American Airlines på Longhal

Boeing 777 og Airbus A380 skal begge være med i reiseruten.

 

På forhand takk for tips og forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten 99% sikker på at det finnes bedre plasser å være en Las Vegas. Men jeg har ikke vært der, så den ene prosenten er der forsatt.

 

Selv syns jeg Sarawak, Malaysia var fantastisk. Men du må like å ferdes rundt i jungelen.

 

Sri Lanka er en veldig fin øy som anbefales. Ellers er noen dager i Singapore for en iskald Tiger er aldri feil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Las vegas blir det garantert ikke. Byen er sikkert fin den, men er ikke helt min stil. Om det blir USA ser jeg for meg Miami, Los Angels, Houston, San fransisco eller Seattle.

 

Men jeg må innrøme at Asia frister, og en kombinasjon av to eller tre land kunne ha vert morro. Thailand, Hong kong og Singapore for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...