Gå til innhold

Kan ikke se andre fly?


Simen Elvestad

Anbefalte innlegg

Akkurat fått begynt å fly litt online på FSX, for første gang etter overgangen fra FS9...

 

Kjører fscopilot og fsinn. Problemet er at jeg ikke ser andre fly?? Noen som har noe erfaring med det, eller vet hva jeg kan gjøre? Kjører Win7-x64. Var inne å så på denne linken for å finne noe hjelp, men navnet på tråden der, sa nok for mye... var for Vista...........

 

Anyone? :)

 

EDIT: Skal prøve noen av de triksene som Fsinn har lagt ut på sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det! :grin:

 

Ett siste spørsmål, som ikke omhandler Vatsim, men jeg bare utnytter posten jeg har laget.

 

Jeg bruker NGX med Saitek Pro flight yoke, og throttelen er så siiiiiiiiinnsykt sensitiv! Hjelper ikke å stille sensitiviteten inne på 'Controls' i FSX.. Er nok å bare ta fingeren borti å gi litt kraft, så er det rett i full throttle. Enda jeg ikke har gitt så mye kraft på spaken at den går opp av ''låsen'' den står i. Noen som har vært borti det samme? Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker NGX med Saitek Pro flight yoke, og throttelen er så siiiiiiiiinnsykt sensitiv! Hjelper ikke å stille sensitiviteten inne på 'Controls' i FSX.. Er nok å bare ta fingeren borti å gi litt kraft, så er det rett i full throttle. Enda jeg ikke har gitt så mye kraft på spaken at den går opp av ''låsen'' den står i. Noen som har vært borti det samme? Utrolig irriterende.

 

Høres ut som samme problem som jeg har med min throttle... har ikke fått fiksa det selv enda, men utifra kommentarene på

youtube videoen, som viser samme problemet som jeg har, skal det visst være noe fett på potmeterne som gjør det. Så en løsning kan være å demontere de og tørke de innvendig med litt papir.. kanskje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som samme problem som jeg har med min throttle... har ikke fått fiksa det selv enda, men utifra kommentarene på denne youtube videoen, som viser samme problemet som jeg har, skal det visst være noe fett på potmeterne som gjør det. Så en løsning kan være å demontere de og tørke de innvendig med litt papir.. kanskje

 

Jeg prøvde throttle på en annen spake, å da var den fin, så for dagens flytur så går det bare godt! Får prøve å rense den andre spaken litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...